I'm on my way

Publicerat klockan: 10:37:21 den 2011-07-24
Wow, det blev sent igår. Allt var typ stängt, så det fanns ingen jäkla sushi. Tiden gick och vi blev vrålhunriga, så varsin ordentlig pizza slutade det med. Sjukt gott det också!
Träffade en annan typ sen. Åkte till vattnet och chillade. Kom hem strax innan ett och insåg att det var lika bra att kirra packningen, så man slapp stressa med det nästa morgon.
Så, nu har jag två väskor packade. Den ena följer med mig till tåget. Åker ner till Kristianstad och umgås med Kajsa ett dygn, sedan sover jag en natt själv på landet. Därefter är det tänkt att familjen ska komma, med mitt andra bagage. På torsdag följer jag med Sabina och tar bort hennes gips (inlinesolycka). Utgång på kvällen, sover hos henne. Sen tar jag tåget hem på fredag kväll. Grymt bra vecka på ingång!
Ta hand om er så länge och njut av att kunna vara utomhus nu när det är sommar!
Une grande bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0