Hemma från Skåunäh!

Publicerat klockan: 17:26:16 den 2011-07-30


Hemma igen efter ett par dagar i sköna Skåne. Hängde med Kajsa, hennes hund + vänner och Sabina. Familjen kom ner till vårt sommarhus några dagar senare, så jag chillade med dem och träffade lite släkt. Grillade, drack rödvin, tittade för första gången på Solsidan (gilla!), sov ensam med hunden Harry, såg Kronjuvelerna med Bina, inkvarterades i fina hus och lägeheter, hittade en grym skinnjacka i en pastelligt trevlig färg och en krämvit klänning med rosmönster framtill (se bilden).

Något bad blev det inte, men jag njöt för fulla muggar ändå. Tiden stannade liksom upp och jag bara levde här och nu. Väldigt trevligt.

Skönt att vara hemma i Stockholm ändå. Tog tåget upp och kom hem i natt. Gick och köpte finfin frukost imorse och har sedan lattjat runt som en annan hemmafru i trädgården. Känner mig väldigt harmonisk.

Lördagskvällen kommer spenderas hemma hos Ellen. Middag och fyllda vinglas står på schemat. Detta har jag verkligen sett fram emot, så det kommer bli görbra! Tja tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0