Bilder från Spanien!

Publicerat klockan: 13:27:17 den 2011-07-22
Nu kom hem hel drös med semesterbilder här. Det dröjde en liten stund, av den enkla anledningen att jag tycker det är så jäkla tråkigt att sålla ut de "bästa" bilderna och få dem att tala för alla minnen. Lite knepigt det där, men jag tycker i alla fall att jag lyckades bra.
Vi hyrde bil och var uppe i bergen och härjade, åkte apelsinexpressen, besökte små pittoreska byar, kollade in gallerier, åt otroligt god mat och dricka på det, shopping i Palma, flamencodans, njöt av det salta Medelhavet, utsikten, värmen, solen, vakna när man vill, gå och lägga sig när man vill. Göra allt precis som man vill, för det är det man gör på semester. Underbart.
Glömde min nya ring (första bilden i inlägget) på hotellet när vi skulle åka hem och flygbolaget skickade min resväska till England istället för Stockholm, så jag fick den fyra dagar senare. Det är det enda negativa jag kan komma på med hela resan, och då kan ni kanske tänka er att jag hade det ganska bra de där två veckorna i Spanien. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0