Tankar en tisdag

Publicerat klockan: 13:39:45 den 2011-01-18


Längtar efter extrem värme och sol...

Visst känner man sig som en ny människa när man får sova så länge man behöver? Vaknade imorse och tyckte att det lyste konstigt från mitt fönster. Drog gardeinerna åt sidan och möts av en klarblå himmel och strålande sol! Sol - i London!

Duschade och satte på mig dunjackan, uggs och satte mig mig en bok på tomten i solen. Underbart. Vaniljyoghurt, crunch, bananbitar och färska blåbär och en enorm kopp kaffe till frukost. Yummie yummie in my tummie.

Kollegorna på jobbet älskar när jag har lite mjuka lockar i håret, men jag tänkte platta det idag. Gillar inte att göra som andra vill hela tiden, hehe. Hoppas ni får en underbar dag. Pussas och kramas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0