En liten historia

Publicerat klockan: 23:09:44 den 2011-01-21

Igår:
Tom och Sunny går förbi mig. Sunny säger någonting, Tom ser chockad, börjar asgarva och säger "You're a funny man, Sunny". Lyckades senare klämma sanningen ur Tom. Visade sig att Sunny hade tittat på mig, suckat högt och sagt med olycklig stämma "I wish I was taller. I really do love her". Efter tre månader har jag lärt mig ta allt grabbarna säger med en överdos salt (inte nypa salt).

Idag:
Supervisor Sophie och jag sitter i staffroom och pratar. Sunny kommer in och säger att han börjat gymma. Han börjar skratta och säger "Do you know what I asked my trainer? I'm 23 years old you see, so I asked him if it's still possible that I will grow. He looked angrily at me and said no".

Han går ut, Sophie säger att det är lite udda att berätta en sådan slumpmässig historia. Jag säger att han är chill, det är sån han är och berättar vad han sagt dagen innan (vill bara påpeka att jag känner mig som världens skvallerbytta nu) och Soph börjar asgarva. "Now it makes so much sence that he said that!"

Som sagt, det gäller att ta grabbarna med en nypa salt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0