Upptäcksfredag

Publicerat klockan: 20:32:19 den 2011-02-25
bd4by.jpg
Trafalgar Square. Vill bara tillägga att det är ett vårigt London jag dokumenterar ifrån. ;)

Men tja!

Vilken kanondag! Morgonen började med att jag mina vänner väckte mig genom att kasta sig i en hög på mig när jag låg och snoozade. God morgon va. Drog sedan till Piccadilly Circus där jag mötte upp Sabina. Tillsammans knallade vi till Trafalgar Square där vi gick till National Gallery och undersökte utställningen. Sabina är för skön, medan vi stod och pratade och beundrade utsikten (se bild ovan) sa hon: "Jag hade massa tid över imorse, så jag hoppade hopprep i en halvtimme. Vet du hur svettig man blir eller?!". Hade jag haft en halvtimme till övers hade jag suttit framför datan for sure, men jag antar att smaken är som baken.

Ida anslöt och vi tog en kortpromenad till ett asballt café vid namn Somerset med utsikt över Themsen, men det var tyvärr avstängt på grund av modeveckan, så vi körde på det säkra kortet Starbucks i några timmar.

När jag skulle jag ta tuben hem lyckades jag villa bort mig, på upptäcksfärd i London liksom. Har fåt i mig lite mat och svidat om till lbd. Dags at packa ner vinflarran och möta upp Iddish för lite inflyttningsfest i zon 1? Yes box!

Ps. Glöm inte checka in min twitter! Ni hittar den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0