Upp till bevis

Publicerat klockan: 18:19:18 den 2011-02-21


Sabina, jag och Ida i lördags.

Okej, nu har jag semester i en vecka. Efter mycket om och men bestämde jag mig för att stanna i London denna vecka, vi får se hur det går. Har mått som jag förtjänat idag, så att bara ligga i sängen och kolla på Gossip Girl har fungerat alldeles utmärkt. Dock börjar jag känna mig något uttråkad, är så väldans van vid konstant fart och fläkt. Ska se till att sysselsätta mig under veckan. Blir nog inga problem. Fick ett kul kort av Ida innehållande en väldigt fin text som hon knåpat ihop själv, där det bland annat stod: Livet i London går antingen upp och ner, runt och runt eller står alldeles stilla. Njut av bådadera. Njut av varje sekund av virrvarr. Eller stillhet.

Okej. Upp till bevis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0