Till min mamma

Publicerat klockan: 14:00:39 den 2011-02-13



Mamma, det här inlägget är lite speciellt riktat till dig. Nu har jag flyttat från East Finchley till Turnpike Lane (kolla in din tunnelbanekarta). På flyttdagen fick jag hjälp av Sophie och Francesca. Vi tre och 8 stora resväskor. På tunnelbanan. Där det bara är långa trappor. Fick ganska mycket hjälp av gentlemen. Jag gick med en tung resväska i trappan och vände mig om och trodde jag skulle få se Francesca i släptåg. Istället såg jag en man i 30-års åldern - med den största väskan ovanför huvudet, som om den var lätt som en fjäder.

Efter fyra timmar var alla väskorna på plats i mitt nya hus. Vi stannade inte ens för att pusta ut, utan drog direkt till IKEA. Städade precis rummet och tog ett kort för din skull, så du får se hur jag har det, lite grann i alla fall. Jag lever, jag jobbar som en tok, har precis flyttat, är så glad för att jag bor i samma hus som Sophie, min supervisor och nära vän.

Jag har varit på Bella Italia utanför mitt jobb med Ida och käkat middag och stått vid Thames floden, nattetid när hela staden var upplyst och känt hjärtat slå ett extra slag i sekunden. Idag ska Sophie och jag shoppa på Chanel, Louis Vuitton, Prada, Tiffany, Gilly Hicks (kommer du ihåg den där BH:n jag fick på julafton? den kommer därifrån).

Älskar dig otroligt mycket. Hör av mig snart. Xxxxxxxxxxxxx


Kommentarer
Postat av: Carmen

jag vill oxå ha pengar!! :D hah glad för dig guman

2011-02-13 @ 16:08:53
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Ida

vaa? vad ska ni shoppa på märkesaffärerna?? Har du blivit nyrik :D

2011-02-13 @ 22:06:21
URL: http://londorama.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fint du fått det, gjort det. Du är värd allt blått o flott. pusss

2011-02-14 @ 21:30:43
Postat av: mammi

2011-02-14 @ 21:31:47
Postat av: matilda

vad kul det låter! med flytten och shoppingen och allt! avis tjej här;)

2011-02-15 @ 08:48:02
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0