Inspire me - Brigitte Bardot

Publicerat klockan: 18:18:20 den 2011-02-22













Pa mornarna innan jag ska till jobbet brukar jag drabbas av kladpanik. Hjarnan har inte riktigt slagits igang, sa man pallar liksom inte tanka. Har jag tur ar Sophie hemma och oppnar sin magiska garderob och plockar fram det ena plagget efter det andra. Haromdagen kom jag over en klannig som jag typ levt i sen dess. En klannig som ser ut som ett tight vitt linne och sedan en ljusbla jeanskjol som sitter hogt i midjan, one piece. Market heter Bardot och ar inspirerat av, just det, Brigitte Bardot.

Det fick mig att tanka pa vilket jadrans stilikon hon var. Det dar superlanga, perfekt blonda burriga haret med lite busig, halvlang lugg. De fylliga lapparna och de kattliknande ogonen. Kroppen, kladstilen. Avslappnat uppkladd semesterstyle. Sexig romantik.

Titta pa bilderna igen, en efter en. Sug in miljon och skonheten i bilderna och forsok tanka er in i vad som hande i just det ogonblicket nar bilden togs. Jag alskar det har med livet, det finns sa mycket vackert att titta pa!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar cykelbilderna. När hon är så där rufsig, nonchalant snygg utan att anstränga sig det minsta.

2011-02-22 @ 23:17:19
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0