Husmusen i Chinatown

Publicerat klockan: 16:40:44 den 2011-02-22






Jag gor jamt miner som bild nummer tva, sa Ida har borjat kalla mig for husmusen.

Chinatown med Ida och Sabina! Hur kanonnice som helst! Vi kakade pa en restaurant med varsta coola inredningen, jag slog till pa sa stort god bentobox och - kors i taket, asiatisk OL! Jag som bekstavligen verkligen typ hatar ol, drack det, och jag gillade det! Ni som druckit Corona vet ju att det inte smakar sa himla mycket ol, och well, den har smakade annu mindre. Pefekt!

Efterratterna som vi ville ha var slut, sa vi gick pa jakt efter ett nytt stalle. Gick in i en kinesisk butik och kom inte ut darifran forran minst efter en halvtimme med valfyllda kassar. Sa gulliga saker! Jasminte, Hello Kitty godis, torkad melon, kinesiska oreo kakor och annat tjafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0