Things you never thought I'd think

Publicerat klockan: 19:10:08 den 2011-12-22



Förstår ni tillfredställelsen när jag, helt på egen hand, lyckas fixa till ännu en ny design här på bloggen?! Jag kan ändå lite om teknikens under, men det där med att byta header, bakgrund och så vidare - det är det lite pyssel med, vill jag lova! Därför är känslan av att vara tillfredsställd så underbar när man skådar sitt verk och känner sig nöjd.

Den är verkligen inte perfekt, men jag vill lite provisoriskt ha någonting annat, andra färger och bilder, och då funkar detta alldeles utmärkt! Dock känns det kanske aningens för mörkt, så känns det inte bra efter ett par dagar är det bara att byta till en kycklinggul bakgrund eller något, hehe.

Nu ligger det lite mer mystik och hemlighetsmakeri med i bilden. Jag berättar, men ändå inte. Det är fortfarande mitt liv och jag kommer inte ändra hur jag skriver. Bara en hederlig make over.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0