Julklapp till mig själv

Publicerat klockan: 12:55:00 den 2011-12-08

"Fjärilen som symbol betyder väldigt mycket för mig. Det är puppan som utvecklas till fjäril och som sedan pånyttföds i en härlig kropp med vackra färger. Fjärilen är en gammal symbol för själen, glädje och lycka. Den står för pånyttfödelse och frihet och är därför en symbol som jag tycker att alla borde bära med sig. Nu har jag skapat The Butterfly Messenger® för att du oxå ska kunna flyga."


Som ni alla säkert redan vet så älskar jag fjärilar och allt vad de symboliserar. Det känns bra att ha fjärilar i min närhet, på ett sätt som jag själv får bestämma. Dekorerat i huset, tatuerat på kroppen, i form av smycken... Därför unnade jag mig precis ett fjärilssmycke designat av Carolina Gynning, som inte bara är en grym konstnär, utan också en person jag ser upp till. Touché!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0