GoldenGlitterSpray

Publicerat klockan: 13:48:57 den 2011-12-09


Livet blir helt enkelt lite roligare när man har lite trevligt smink man kan kladda med! MAC och Sephora är de enda märkena jag använder (finns inget som håller bättre!), och eftersom Sephora inte ens finns i Sverige gäller det att passa på när man är utomlands.

Hittade även glitterspray, ni vet sånt som man använde i håret på klassfester i mellanstadiet? Jag minns även att jag och några andra bruttor från klassen var konferencier på en föreställning vi och klassen hade. Då hade vi guldhattar och guldglitterspray i håret. Tänkte att jag skulle bring memories back to life och spraya för glatta livet på nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0