Vacker bild

Publicerat klockan: 10:01:54 den 2011-08-15


Jag och fina Camz/Lejonet.

Alltså, jag fullkomligen älskar denna bilden! Den känns stark, som att känslorna inför utekvällen strömmar igenom bilden. Bra jobb fotograf Ida!

Och Carmen, vet du? På väg hem idag hörde jag ett par prata med värsta brittiska dialekten. För några sekunder slungades jag iväg tillbaka till London, kände lycka dra igenom kroppen, tills jag kom tillbaka till verkligheten och insåg att jag satt på en buss i Stockholm. Hur mycket jag än älskar Stockholm kommer jag nog aldrig komma över min kärlek London...


Kommentarer
Postat av: Carmen

hahaha allså WHAT THE FUCK!!! VARFÖR VARFÖR VARFÖR älskar du den jävla bilden? du är gorgeous som alltid men har du sett min jävla dubbelhacka! carmen gör sig inte bra i profil... jävla hellvete :D puss :)

2011-08-19 @ 11:47:56
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0