Tuesday without an h

Publicerat klockan: 22:19:59 den 2011-08-16


Det stack till och nu är jag öm i armen. Men jäklar vad skönt det känns att ha satt igång hela Gardasil-processen!

Drog hem till Jenny efteråt och blev bjuden på tacos och hennes berömda smoothies till lunch. Målade naglarna och snicksnackade i vanlig ordning.

Övningskörde på kvällen också. Väldigt händelserik runda. En svart katt hoppar mitt ut i gatan, en bil precis framför gör en olaglig u-sväng, en annan svänger utan att blinka, en snubbe knallar rätt ut i gatan och allt klarar jag med bravur. Till och med att köra in i garaget. Egoboost!

Dags för mig att borsta gaddarna och hoppa i säng. Första dagen på nya jobbet imorgon, what to wear?!

Förresten, har ni någonsin kört tumbrytning? Ja, det har väl alla, men kan ni världens bästa ramsa? Here goes:

1, 2, 3, 4 - I declare a thumb war.
5, 6, 7, 8 - I used this hand to mastrubate.


Psykar motståndaren - varje gång!

Kommentarer
Postat av: Ida

ahh va bra med vaccinet.. men verkar ju stört dyrt! typ 3000 + läkarbesök... borde inte sånt här viktigt vara mer subventionerat???

2011-08-16 @ 23:48:10
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0