Pride paraden

Publicerat klockan: 10:55:10 den 2011-08-08







Maja, jag, Madeleine och Andrea möttes i lördags upp för att spana på Pride paraden. Vilken grej! Paraden drog rakt igenom centrala Stockholm. Detta tycker jag är suveränt, eftersom det drar uppmärksamhet, och att man överhuvudtaget har en dag som denna. Oavsett vad folk säger så är det idag tyvärr inte en själklarhet att få gilla vem man vill. Kärlek som kärlek, tycker jag.

Det fanns ett par dragqueens i paraden som såg helt otroliga ut, men jag fick inte till någon bra bild på dem, eftersom de snurrade runt hela tiden, hehe. "Stolta föräldrar"-gänget minns jag lite extra. Och Babsan, icke att förglömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0