Grand-mère de belle

Publicerat klockan: 14:54:06 den 2011-08-23





Min otroligt vackra mormor. Grävde runt bland gamla foton för någon vecka sedan och kom bland annat över dessa. Hon var sitt vackra jag livet igenom, bara några fler rynkor ju fler år det gick. Hon är en av de få människorna jag hade äran att lära känna som var grace både på in och utsidan. Det fina är att även om hon inte lever längre, så lär jag fortfarande av henne. Hamnar jag i en knepig situation försöker jag tänka ut ett svar till "Vad skulle mormor gjort?" Och har man fått någon att tänka så, då var man nog minsann en ganska fin människa.

Kommentarer
Postat av: Victor

Vilka fina och roliga bilder!



Jag tänkte direkt "vääänta här nu, henne känner jag igen, är inte det där mormor?" innan jag ens såg texten.

2011-08-24 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0