Fixar-Julia

Publicerat klockan: 11:26:18 den 2011-08-16



Fixar-Julia är i farten. Har rensat min maffiga smyckesskål, städat, tvättat och diskat. Rensade min garderob för skor och kläder, så har en del kassar som ska upp på vinden (sommarkläder som jag inte vill slänga, resten lämnar jag till Stadsmissionen). Dammsuga och tvätta lite till innan jag drar. Berättar vart strax.

Förresten, är det bara jag som faktiskt mår bättre när det är rent, städat och snyggt omkring mig? Jag menar inte pedantiskt, så man knappt vågar gå på golvet, utan mer trivsamt städat. Typ som showrommen på IKEA; de är lagom städade, så man känner att man lever i ett snyggt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0