Your future is written in pencil

Publicerat klockan: 12:24:33 den 2011-04-30


Seriöst. Om mindre än en månad kommer mitt liv ha totalt vänts upp och ner. Jag har sagt upp mig från Banana Republic, jag har betalt min sista hyra och låtit min länk till landlorden veta att jag drar snart. Jag har lite smått börjat meddela alla underbara kollegor på jobbet att det börjar dra ihop sig. Mamma har precis bokat resa hit. De sista dagarna kommer vi spendera ihop, plus att hon hjälper mig ha hem en del bagage.

Jag flyttar tillbaka till Sverige. Fråga mig inte hur länge, för det vet jag inte själv. Förhoppningsvis läsa någon av sommarkurserna jag ansökt till, hänga med mina makalösa vänner, dra till Spanien med familjen 2 veckor, fira alla studentare, börja spara till Australien i oktober, jobba, hälsa på med jämna mellanrum i London, kanske inse någonting nytt med mig själv och växa som människa. Mycket kan och kommer att hända. Det här är bara början på något nytt. Ena sekunden känner jag mig säker och nöjd med mitt beslut, i nästa vill jag bara kasta mig på glovet, banka med knytnävarna och skrika "varför ska det vara så svårt?!" rakt ut. Det är väl detta som är lite tjusningen med livet. Man vet aldrig. Your future is written in pencil.

Kommentarer
Postat av: Julian H

Lycka till med allt vännen :)

2011-05-04 @ 04:11:47
URL: http://miamilife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0