you ok ms perculiar?

Publicerat klockan: 23:27:01 den 2011-04-19

Men herre min gas! Det ha toppar nog en av de samsta dagarna nagonsin! Efter allt som hant under dagen maste nog gradden pa moset vara nar bankomaten svalde mitt kort. 'Screen shutting down'. Det kandes for javla overkligt och for mycket, sa jag borjade garva. Folk glodde nar de passerade. Jag brydde mig inte. Skont att komma hem till en skitorolig Sophie som fragar om jag vill ha te, socker i det, ris? Ta en dusch och sen, beratta fran borjan.

Massvis med ljus ar tanda i mitt rum. Nu kor vi. Efter 7 dagar jobbade i strack ar jag antligen ledig imorgon. Aven om grabbarna pa min avdelning ar helt underbara, ska det bli skont att chilla i det underbara vadret i bara shorts, utan dem. I nagon park, med nagon bok, med nagon. Dags att beratta hela dagen i detaljer for syster Sophie, sen slappa allt och bara vara ledig. Glad pask!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0