Let it be over with

Publicerat klockan: 22:25:54 den 2011-04-22

En trött och osminkad tjej i St James Park i onsdags.

Ursäkta om jag skriver väldigt kryptiskt, men för bövelen vad tufft allt är just nu. Mycket har gåtts igenom de senaste veckorna. Jag är exhausted. Nästa vecka kommer många saker ha lösts, inte allt, men ändå en liten bit på vägen. Längtar tills dess. Vill bara att allt ska vara över. Konflikter ska vara lösta, diskussioner tagits, papper inlämnade, biljetter bokade, stora beslut fattade. Jag vill att någon vågar. Jag vill inte vara så rädd för att inte veta vad som kommer hända. Om en månad kommer mitt liv ha förändrats radikalt. Fantastiskt underbart samtidigt som jag bara vill gråta och gömma mig i ett hörn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0