Heading to work

Publicerat klockan: 09:34:09 den 2011-04-15

In action, talking to Sophie.

Mina damer och herrar: jag har GODA nyheter! Internet har återuppstått efter 3½ vecka utan internet! Väldigt passande med tanke på att det lackar mot påsk.

Har jobbat som en tok hela veckan. Har en rolig grej som jag är ganska säker på kommer hända och funka. Livet är så oförutsägbart, har ingen aning om hur mitt liv kommer se ut om en månad. Skräckblandad förtjusning, antar jag.

Frukosten är sedan länge slut, så det blir till att kirra lite take away breakie på väg till jobbet tillsammans med Sophie. Ikväll träffar jag Isabelle över middag i China Town. Har inte träffat chican sen hon flyttade tillbaka till Belgien i början av året, så det ser jag verkligen fram emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0