Halsning fran London

Publicerat klockan: 10:54:58 den 2011-04-13
Ville bara sticka in huvudet och saga hej. Inget internet an, som ni sakert forstar genom min brist pa de tre sista bokstaverna, a, a och o med cirklar och prickar over. Livet ar bra fantastiskt. Standigt drama och beg- och dalbanefasoner har i London, men det ar lite det som ar tjusningen med det hela. Solen har gomt sig bakom tata moln, efter ett par dagar med ofrankomligt underbart vader. Tva veckor i Spanien med familjen i sommar bokas idag, jag ar omgiven av fantastiska vanner, utmanas standigt pa jobbet, har ingen aning om vart jag ar om en manad. Vanner tar studenten snart och jag bara langtar. Tank att det var tva hela ar sedan! Vad med grejer som hant sen dess! Allt gott till er, vart ni an ar i varlden! Lev val! Xxx, Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0