Future focus in St James Park

Publicerat klockan: 13:02:36 den 2011-04-21



23 grader celcius i London. Tunna vita moln sträcker ut sig över hilmen och ger någolunda svalka. Jag hoppar återigen i mina shorts och och beger mig till St James Park för lite relaxation. Efter att ha gjort Lauren Conrad collaget och blivit inspirerad till tusen insåg jag att jag den senaste tiden varit väldigt uppslukad i det kaotiska nuet och allt drama det inneburit, att jag nästan glömt bort att blicka framåt och tänka på vad jag vill och vad framtiden kan ha in store för mig. Tar med mig block och penna för att bena ut vad jag glömt.

Ha en fantastisk dag! Hoppas ni har lika underbart väder som oss Londonbor. Puss och kram,
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0