Welcome to my crib

Publicerat klockan: 23:32:58 den 2010-09-28






Vad tycker ni? Jag älskar det!

Ps. I och med att jag låter en följa med på det här äventyret tycker jag att ni kan kommentera det! Vänner och familj, ni är superviktiga, det tar ju bara 30 sekunder extra liksom. En fin kommentar kan göra dagen när man är själv i stora världen. Jag vet att om jag kontinueligt får stöd hemifrån kommer jag lyckas ännu bättre! Ni andra fina läsare är självklart också välkomna att skriva i kommentarsfältet. Massa kramar från mig i London!

Kommentarer
Postat av: Soffan (saffipoff)

Härligt att höra att du är framme!! Ser sjukt fint ut!! Du kommer lyckas!! :D <3 puss!

2010-09-28 @ 23:47:31
Postat av: Blomman

hur ser köket ut? Skitfint!! Vad ska du göra i London? Plugga eller jobba??

2010-09-29 @ 00:50:11
Postat av: Barney

Wow, vad fint det var! Hoppas ditt nästa crib blir bra det också!



Du lever din dröm! Jag blir så stolt, tänk när vi satt hemma hos oss i augusti och pratade om det här! Nu är du där! :D



Massor av kramar, Fred! Från Barney! =)

2010-09-29 @ 18:55:04
Postat av: Tovis

Du ser verkligen ut att ha det asfint julia! du är modig du som vågar sticka iväg sådär, du kommer få det så himla nice, njut bara av tiden du har där borta! pussar <3

2010-09-30 @ 01:43:17
Postat av: Virreman

Såg just bilderna på rummet. Hade föreställt mig något mycket uffigare faktiskt! Ser ju riktigt schysst ut må jag säga. Ha det bra hurru, u rock!

/kusinvitamin

2010-10-04 @ 23:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0