Vänd om

Publicerat klockan: 12:07:45 den 2010-09-11


Kära små solstrålar!

Blev väckt av att det sågades på baksidan. Efter kvällen innan plus alkohol inblandat var man inte så pigg på ett såndant uppvaknande. Blev grinig och bestämde mig för att hålla klaffen, hoppa in i duschen, äta frukost, SEN kunde dagen få börja. När det sedan visar sig att mjölken är slut hemma kändes det bara nedrigt.

Jag går runt och surar en liten stund, men kommer sen på mig själv. Vad tusan är det jag håller på med?! Jag har fått sova ganska länge. Mjölken är slut? So what?! Ät någonting där mjölk inte behövs!

Jag gillar "att komma på mig själv" med såna saker, speciellet när det gäller humöret. Allt sitter ju verkligen i huvudet, så fort man stiger upp på morgonen så bestämmer man omedvetet vad för typ av dag man vill ha. Det är därför det känns så grymt att veta att det aldrig är för sent att vända dagen.

Alla ni som vaknat på sniskan idag, tänk om! Ni har det ju förefan hur bra som helst! Var tacksamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0