Swosch!

Publicerat klockan: 00:13:22 den 2010-09-02

Strumpbyxorna gick ju som sagt sönder imorse, men jag gillade dem verkligen, så jag gick och köpte mig 2 par till.

Förmiddagen kickade i gång med ett möte på Mäster Samuelsgatan. Ett ganska givande sådant, fick dessutom med mig en ordentlig bunt att läsa igenom. Sedan hem, slänga ihop en god omelett (det var faktiskt god trots att den blev lite bränd).

Iväg igen, denna gången för att möta upp fina Matilda och spendera eftermiddagen med henne. Vi knallade igenom hela stan, från Rådmansgatan till Gamla Stan och tillbaka. Stannade till på en uteservering för att fira lill-lördagen (ni ser ju alla vad det innebär).

Next: mötte upp Maja och åkte hem till Andreas sprillans nya lägenhet för middag. Mathilda anslöt sig även. Sjukligt imponerad av grabben, både av matkonsterna och köpet av lägenheten!

Allt-i-allo en bra dag, nu är jag dock toktrött. Har en del att gå igenom innan jag kryper till kojs, men åh så lockande det känns att bara släppa allt och krypa in under de mjuka, vänliga lakanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0