Saturnus

Publicerat klockan: 23:25:13 den 2010-09-09



Mathilda och jag körde en dag på stan. Gick på den permanenta utställningen på Moderna museét. Fann inspiration för att skapa, det är en riktigt häftig känsla!

Vi knallade vidare till café Saturnus när vi högg in på deras enorma bullar. Latten ska vi inte prata om, bästa jag druckit i hela mitt liv. Där satt vi, solen strålade, vi pratade om allt (det är en liten vana vi har...), såg en hel drös med kända personligheter komma och gå.

Långpromenad följde på det. "Gatan där borta har vi aldrig gått på, den svänger vi in på". Perfekt dag för att upptäcks Stockholm på nytt.

Fantastisk dag. Den kommer jag minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0