Philosophy

Publicerat klockan: 10:04:19 den 2010-09-06


Rummet är kaos. Kläder ligger slängda överallt, till och med bakom hallmöbeln. Jag har inte ätit frukost än och jag har en miljoner saker att ta itu med, men inte just nu. Inte just nu. Just nu behöver jag bara vara mig och gå runt och filosofera, fundera över hur det kommer bli. Det är mycket som är på väg att hända nu, så himelens läskigt. Ena sekunden tänker jag att det jag gör är helrätt och nästa undrar jag vem i helskotta jag tror att jag är. Även om jag blir fundersam och tycker det känns skitläbbigt, så måste jag göra så här. Bara kasta mig in, på vinst eller förlust. Det blir ju bra till slut eller hur. "Allt löser sig till slut."

Nu får det vara slutfilosoferat här för stunden. Varvar Seal och Sting på Spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0