Larsson och Lyberg

Publicerat klockan: 10:18:56 den 2010-09-23

Fin bild på Mathilda och mig från roadtripen i somras.

God morgon!

Är utsövd och gansa pigg idag. Ska låta ansiktet vila från smink ytterligare en dag, det gäller att passa på medan man kan.

Ska hoppa i kläder och sedan dra iväg med Mathilda. Hon ska lämna blod idag, så jag ska vara där som support. Får ju inte lämna blod själv eftersom man måste vänta minst ett halvår efter att man gjort en tatuering. Sedan drar vi nog hem till henne, käkar lunch och "chillar på en böna". Löpardojorna får hänga med, det känns som bra väder för en promenix idag!

Åh, vad jag är glad idag! Nu ska jag fånga dagen, gör det ni med!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Hahaha fler som säger "chillar på en böna" Älska!!

2010-09-23 @ 11:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0