I Ulrika Eleonora

Publicerat klockan: 23:32:41 den 2010-09-29



Det ska erkännas att jag hade en ordentlig dipp i eftermiddags. Jag, som ständigt omger mig med människor kände mig riktigt ensam efter bara ett dygn. Men så läste jag på nätet om svenska kyrkan och bestämde mig för att åka dit. Jag trotsade Storbritanniens traditionsväder och åkte i kavaj och ballerinas i skinn. Så här efteråt kan jag säga att det inte var det smartaste draget, men man lär så länge man lever.

I Ulrika Eleonoras kyrka var det ungdomskväll med frågesport som kvällens tema. Konstigt nog kände jag mig riktigt hemma där, det var en trygg plats (med fönster!!!). Man träffade vänligt sinnade svenskar som verkligen kunde sätta sig in i min situation och komma med tips och ge goda råd. Känns mycket bättre efter denna kvällen. Vill typ gå dit imorgon igen!

Nu ska jag fortsätta surpla mitt té och kanske köra ett avsnitt av Boston Tea Party. Och Hellcats!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Boston Tea Party och påmmfritts. hihi

2010-09-29 @ 23:58:41
Postat av: Blomman

Låter superhärligt! keep it going! you can make it!

2010-09-30 @ 03:37:34
Postat av: Barney

Jag beundrar dig! Riktigt modig är du!

2010-09-30 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0