Första morgonen i London

Publicerat klockan: 10:47:34 den 2010-09-29


God morgon!

Har haft väldigt svårt att sova inatt. Trots att jag hade fläkten på, är rummet väldigt varmt, så jag frös även om jag var varm.

Jag längtar efter alla hemma i Sverige i vågor. Det är första gången jag är on my own i ett helt annat land. Ganska läskigt, det är rätt nya känslor för mig eftersom jag aldrig gjort detta förut.  

Just nu äter jag frukost i sängen och kollar på The Wright Stuff. Asbra program, det är en slags panel som diskuterar gårdagens nyheter. Kul samtidigt som man automatiskt blir uppdaterad.

Kommentarer
Postat av: Julian H

Gud Julia! Vad kul. Är du verkligen där helt själv? Har du jobb och så? Önskar dig all lycka och kör hårt :)

2010-09-30 @ 00:42:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/theworldismine
Postat av: danis

mitt armband!! :D:D<3

2010-09-30 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0