Flashback

Publicerat klockan: 00:11:57 den 2010-09-19


Usch, jag gillar inte att vara så här stressad. Allt går i ett och det är knappt att jag hinner med mig själv. Efter jobbet kom farmor och farfar och plockade upp mig. Hem till familjen, där släkten var och firade lillebror som fyllde år förra helgen.

Sedan de gick har jag försökt tagga ner genom att måla naglarna och pluggat inför valet imorgon. Ska nämligen jobba på valet i år. Har haft en massa att stå i (det har inte heller varit prio nummer 1) så då hamnar man i skiten och sitter och pluggar seeent på kvällen, dagen innan. Lite flashback från skoltiden minsann!

Och för att förklara bilden: naglarna blev målade i rött, den blommiga klänningen är ny, kommer från BikBok. Har på mig mitt Childhood-armband och idag köpte jag äntligen ett PowerBalance-armband!

Nu blir det en dusch i turbofart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0