Childhood-armbanden

Publicerat klockan: 13:37:08 den 2010-09-06




Gissa om jag blev glad när jag upptäckte att mina armband från Childhood hade landat i brevlådan! Har velat haft dem hur länge som helst! Tycker dem är superfina och jag blir glad bara av att ha någon runt min handled i vetskapen att det försäljningen oavkortat går till Childhoods projekt runt om i världen för att hjälpa barn att överleva och mår bättre. 

Gillar att dem kommer i små tablettaskar också, det diggar ju ungar. Huh, inget barn ska behöva fara illa, så i och med att jag bidrar med denna lilla summa känns det bra i mitt hjärta, på något hörn så hjälper jag också till och det känns väldigt viktigt. Att bidra.

Vill du också ha armbanden? 5 stycken för 300:-, perfekt att ge bort till någon man tycker om. Du beställer dem här.

Kommentarer
Postat av: matilda

vilken fin grej! :)

Desamma min kära vän! vi får ses innan du åker! nu blir ju inte blogawards av och jag blev uppbokad den helgen nu men innan dess får vi bestämma nåt ! <3

2010-09-06 @ 17:20:34
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0