Avec ma grand-mère

Publicerat klockan: 19:58:35 den 2010-09-07




Jag är så glad och tacksam att jag har en så fin farmor som jag faktiskt har. Här snackar vi ingen gnällig kärring som klagar och sitter och stickar i ett hörn. Hon är kulturell, vill hela tiden hitta på saker, är ungdom i sinnet och skrattar mycket. Rätt kul är hon faktiskt.

Vi spenderade dagen med varandra. Terrakottaarmén har ni ju hajat vid det här laget att vi besökte. Sedan åkte vi till Vetekatten och gick på deras afternoon tea. Det var inte dåligt vill jag lova! Vi klurade ut var deras innegård låg. Sitta ute den 7 september - inte illa!

Ett besök i Högtorgshallen och sedan hem. Behöver jag säga att jag haft en bra dag? 

Kommentarer
Postat av: Barney

Åh vad mys! Nästa gång följer jag med! Vi har en sån fin farmor, hon är bäst alltså!

2010-09-08 @ 06:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0