Work and girls

Publicerat klockan: 02:25:17 den 2010-10-31
Tja fan!

Jag säger bara så här; det är en grymt att jag trivs superbra ihop med min kollegor på Banana Republic, annars hade 40 timmar i veckan och lååånga arbetspass varit döden dö. Dock är en av dem jag är tightast med på semester i Birmingham (eeeh... okej...) och, mot min vilja, så stör det mig väldigt.

Tom: How will you make it without me for more than a week Julia?
Jag: I won't.
Tom: Didn't think so.

Under lunchrasten (snarare middagen med tanke på att jag fick den väldigt sent) kom Carmen, Ida, Caroline och Isabelle och hälsade på mig, bara sådär. Urgulligaste flickorna ever!

Kommentarer
Postat av: Carmen

hade varit lättare och läääängre om du kommit till stället du sa att du skulle komma till. grymt snygga killar på banana!

2010-10-31 @ 03:26:24
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0