Våffelfrukost

Publicerat klockan: 15:38:27 den 2010-10-07





Ciao ciao!

Vilken bra torsdag! Kickade igång dagen med våffelfrukost i South Kensington med Ida, Kate och Isabelle. Hur är vädret hemma? Här kan man sitta ute och fika i skuggan med kofta och inte frysa arslet av sig, underbart! Solen har stålat hela dagen och vi knallade runt, kikade i lite butiker och snicksnackade.

Senare åkte Ida iväg på yoga och Kate hem, så jag och Isabelle (hur coolt är det inte att hon är längre än mig?!) drog till Victoria där vi skrev lite papper och lunchade.

Jag älskar verkligen att det är så lätt att träffa nya människor. De jag hängt med idag har jag bara träffat 2, 3 gånger tidigare. Man märker direkt vilka man trivs med tillsammans och ungefär vilka som är att lita på och inte. Jag som är världens socialaste tönt tycker detta är helt fantastiskt! Sedan är det klart, allt går inte som på en räkmacka här. Det är upp och ner hela tiden och det är jag fullt medveten om. Livet, ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0