Tisdagstankar

Publicerat klockan: 12:12:56 den 2010-10-19
1: Lite motigt känns det allt att trycka i sig en burk ravioli knappt en timme efter att man käkat en stor frukost. Men jobbar ett sent pass idag, vilket innebär att lunchrasten snarare är middag, så jag måste få i mig lunch innan om jag vill undvika att bli ett hungrigt monster.

2: Städerskan är en, ursäkta språket, riktigt bitterfitta. Varje gång jag går förbi ler jag lite vänligt men försiktigt. Hon svarar med en blick som skulle kunna döda Döden själv. Varför gå omkring som ett åskmoln?

3: Får typ panik över allt som ligger i resväskan. Ingenting passar för jobbet. Mentalt biter jag ner naglarna tills det inte finns någonting kvar. Känner mig väldigt granskad och då blir det oftast bara fel. Ge mig frihet och jag ger er resultat!

Kommentarer
Postat av: Carmen

får du inte som ida typ ett bidrag att köpa kläder där för eller ha unifomr???

2010-10-19 @ 13:17:21
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0