Söndagsplanering

Publicerat klockan: 12:02:14 den 2010-10-31


Hann inte riktigt titta på någon film som jag planerat igår kväll. Carmen hörde av sig mitt i natten och ville att jag skulle kolla ut en bussrutt hem till henne på tfl. Nämen skämt åsido, det tog ju inte hela natten precis, fastnade med annat helt enkelt.

Klockan är tillbaka ställd en timme. Ska luta mig tillbaka i sängen och välja och varka bland alla hundratals filmer som finns här. Sedan kör jag väl på frukost, dusch, skriva kontrakt och shoppa till mig själv och rummet med Ida. Asskön söndag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Carmen

du ska till mig sen oxå jue!



to be honest så visste jag den bussrutten. undrade mer om det fanns en direktbuss eller något men tack ändå gumman! u r a pearl!!!

2010-10-31 @ 13:42:23
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0