Nytt boende

Publicerat klockan: 22:43:08 den 2010-10-05

Tidigare idag.

Tröttare tjej än mig går nog inte att hitta i nuläget. Det är heltokigt vad tunga resväskor kan suga musten ur en. Innan jag ens kommit ur byggnaden till mitt boende i Ealing av jag helt anfådd, varm och trött, så jag tänkte att åka kommunalt nog inte var en så bra idé, så jag tog en taxi. Väl spenderade pengar, jag njöt verkligen när vi susade genom stan!

Resten av dagen har jag lite smått bekantat mig med området - posh säger jag bara! Rummet är helt okej, i stora drag har jag har 3 sängar att välja emellan, badrum och pentry, så jag ska inte klaga.

Nu tar vi och säger god natt så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0