Mycket mycket

Publicerat klockan: 15:03:08 den 2010-10-04
Hey darlings!

Då var boende för veckan ut fixat. Vem som helst kan nog bli ganska nervös när man inte vet vart man ska bo den närmsta framtiden, så ni kan nog förstå att jag känner mig lättad.

Ska svara på en del mail, sen går jag ut. Behöver frisk luft och rensa skallen lite. Tänkte promenera ner till centrum och kika i lite butiker, kanske lyxa till det med något från Starbucks, vi får se. Jag känner att jag behöver en paus. Från tankarna kring boende, hur jag ska lyckas packa ner alla mina grejer i resväskorna igen, släpa på dem genom halva London imorgon, bo på ett nytt ställe, alla eventuella intervjuer i veckan... Vi hörs lite senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0