Hösttankar

Publicerat klockan: 19:23:12 den 2010-10-11

Och tja, så här såg jag ut idag.

Alltså, jag blir som en annan människa när solen skiner! Tidigare har jag aldrig förstått mig på människor som säger att de älskar hösten, vilket beror på att det i princip inte är någon höst i Sverige. Det är sommar, sen blir det vackra löv och lite sol, och helt plötsligt är det mörkt, snorkallt och frost ute. MEN, sedan jag kom till London har jag börjat gilla hösten. Det är lite kyligare ute, solen strålar, det regnar ibland... Det är höst för mig och jag gillart!

Nu måste jag gå och leta upp ett ställe där jag kan tvätta mina kläder. Har inte alls lust och det blir mörkt snart, men det är något som måste göras. Kommer kännas bra efteråt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0