Fredag morgon

Publicerat klockan: 11:20:40 den 2010-10-01
Ciao!

Jag har fått nya grannar. Mamma, pappa, barn. Ungen är rätt tyst, en föräldrarna... De stänger inte dörrarna efter sig så det smäller högt varje gång de går igenom dem, de ockuperar toaletten i princip hela tiden och det värsta - de kan inte laga mat. Idag väcktes jag av luften från bränt rostat bröd. Hur kan man misslyckas med det?! Och eftersom ventilationen inte är som den ska här på rummet måste jag väl dras med den luften tills jag drar nästa vecka. Inte okej.

Satt uppe länge igår och pratade med lite vänner och familj, hur underbart som helst. Dock lite för länge kanske. Även om jag har sovit ordentligt så har jag en ordentlig huvudvärk.

Då var ni uppdaterade! Vi får se vad den här dagen har att erbjuda! Puss!

Kommentarer
Postat av: Tovis

jobbigt med såna grannar, menmen snart drar du ju som sagt. fett kul å läsa bloggen och att du uppdaterar så bra! fortsätt så ;) tänker på dig där borta jullebule och hoppas du har det bäst ;) <3

2010-10-01 @ 17:49:55
Postat av: lovisa

cool header:D

2010-10-01 @ 18:27:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0