Första morgonen i andra boendet

Publicerat klockan: 11:29:52 den 2010-10-06


God morgon!

Hade svårt att somna igår. Sängen och boendet är nytt, det brukar alltid vara lite knepigt i början. Men jag gillar att ha pentry och badrum i rummet. Rummet är visserligen inte lika fräscht som det föregående, men det här är mer som en lägenhet och det gillar jag.

Läste Bridget Jones och skrattade högt flera gånger. Funderade även på varför man producerar sängar som är drygt 1,70 cm. Jo, det är sant! Mina fötter sticker ut ur sängen. Men jag ligger ändå alltd som en köttbulle när jag sover, så ingen fara på taket.

Äter frukost nu och ska ta en dusch sen. Det blir en liten umgåsdag idag, nice! Gå ut och fånga dagen med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0