Dippelidipp

Publicerat klockan: 10:31:04 den 2010-10-15
Ledsen, dog lite igår. Har kämpat på så jäkla hårt varenda sekund sedan jag kom till London, hade helt enkelt varken lust eller energi till någonting när jag kom hem igår. Kände mig helt enkelt nere. Man är ju inte mer än mänsklig.

Det är så jag funkar när jag har en liten dipp, jag behöver möta alla känslor och låta mig själv vara nere och för mig själv. Rätt var det är så är man tiptop igen. Det kvarstår fortfarande en massa hinder, men jag är lite gladare idag och har fina vänner här. Det är jag tacksam för.

Kommentarer
Postat av: Carmen

tror det är bra att avvara en dag varannan vecka för att bara må dåligt! :) det gjorde jag i början. då kommer de tinte som en chock sedan. du kämpar bra gumman! jag tror på dig

2010-10-15 @ 11:39:12
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är så duktig, ambitiös, energiisk o positiv så du måste verkligen tillåta dig en deppig dag då och då! Hoppet är det sista som lämnar en människa - så tvivla inte på att du KOMMER få jobb och KOMMER få bostad!

2010-10-15 @ 12:06:10
URL: http://londorama.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är så modig Julia! Kämpa på nu, jag vet att du kan och du vet att du kan. Lycka till med allt och du, man måste få känna sig nere ibland. Sånt är livet. Saknar dig! Puss

2010-10-15 @ 12:10:59
URL: http://mittlivilinkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0