Realitycheck

Publicerat klockan: 23:35:22 den 2010-11-23


God kväll!

Innan jag säger någonting annat; åh, vad härligt  det är att komma hem till ett väl städat och rengjort rum!

Såg den senaste Harry Potter filmen med Ida i Notting Hill. Jävlar i himlen, vad ska man säga? It was massive. Don't want to give anything away, but it was pretty intense. Torture, screaming, action, spells, running, anger, death, cold, love... It was a really dark one, almost pitchblack.

Blev väldigt påverkad av filmen, så jag satt hela vägen hem och kände mig väldigt... tja, återigen, vad ska man säga? Alla känslor som framkallats under filmens gång hade gaddat ihop sig till en liten armé inuti mig och styrde mig med järnhand. Satt bara och stirrade rakt fram hela vägen hem, totalt omedveten om vad som försigick runt omkring mig. Vaknade tack och lov upp och fick en liten realitycheck när jag gick till mataffären. Stod framför alla flingpaket och undrade om jag skulle köpa Kellog's eller Weetabix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0