Knäppis

Publicerat klockan: 17:34:00 den 2010-11-16
Men helvete, det här är ju helt stört! Det är så kallt i mitt rum så det kommer rök ur näsan och munnen när jag andas! Vad är vitsen med att ha elementen inställda på 6-9 och 18-24 - enbart? Icke ok.

Working 23-08 gick finfint. Var ganska kul faktiskt, om ni bortser från att jag var dödstrött. Pulade med the manekins hela natten. Nya kollektionen skulle upp, därför var vi bland annat tvugna att klä av och på dem. Ben, Edward, my man, my boyfriend kallade jag och Natasha dem, bevis på hur trötta vi var? Tunga, stela, armarna hakades inte på... Sjukt kul i alla fall. När nya kollegor droppade in i gryningen garvade de bara åt oss för att vi såg så trötta ut och våra "rather odd" kommentarer.

Anyways, jag tror jag börjar bli knäpp. Trillande innanför dörren runt 9 snåret imorse, efter jobb 23-08. Vaknade vid 3 tiden och är inställd på chill mode. Även om jag haft ett sånt mördarpass känner jag ändå för krypa upp i soffan i personalrummet, käka McDo, snacka med alla mina underbara, härliga, sköna, roliga, ärliga, konstiga kollegor och ha Family Guy på i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att det gick bra! asså de därt himla dockorna samarbetar ju inte precis! har två gånger fått i uppgift att klä om dem, medan jag står i kassan. Det slutade båda gångerna med att någon annan gjorde uppgiften - efter att jag sprungit mig svettig fram o tillbaka mellan skyltdockor o kassan, ha spritt ut armar,ben kropp, kläder o galgar över butiksgolvet o försökt tränga ner dockans gigantiska fötter i en 37a när hon egentligen har strlk 41. Ledig fre + lör. Ska på julmarknad med mitt fd aupairbarn på lördag, häng med om du vill (är i svenska kyrkan). Puss!

2010-11-17 @ 01:54:39
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0