Sista söndagen

Publicerat klockan: 01:04:12 den 2010-11-01



Schysst söndag. Skrev kontrakt på mitt boende, så nu är hemma officiellt på Vivian Way! Känns helt fantastiskt!

På bilderna ovan ser ni mina nya mysbrallor och kuddar, älskart! Mer ska det bli! Ska försöka få tag på lite handdukar, överkast, filtar, ljus, tavlor och blommor för att få det lite mer välkomnande.

Hittade även en ljusgrå/vitstrecksrandig morgonrock i fleece, vilket jag anser väldigt snällt av mig. Vill inte gärna att grabbarna här hemma blir traumatiserade när de finner en nyvaken Julia i sovtrosor och linne på morgonkvisten. Det kan jag faktiskt bespara dem, snäll som jag är.

Kvällen spenderades med mitt lilla lejon Carmen. Vi köpte med oss kinesiskt och glodde på Wanted. Filmen var inte riktigt värd, tur att sällskapet var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0