Liten är stor

Publicerat klockan: 01:58:03 den 2010-11-08
Daniel Radcliffe Emma Watson, Daniel Radcliffe and Rupert Grint pictured filming 'Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I', on location in central London. UK.

När Caroline, Isabelle och jag var på bio idag såg vi trailern till den nya Harry Potter filmen, och jag blev sjukt taggad på att se den! Har alltid varit stort fan av böckerna och filmerna, men jag är extra pepp nu! Jag kommer se den i London, har väntat länge och dessutom verkar själva filmen riktigt bra, fylld med action! Nästan lite actionkomedi över det hela, det gillar jag!

Ska leka vuxen, gå upp extra tidigt imorgon för att handla massa nödvändigheter i mataffären. I princip allt jag köpte förra veckan har haft sitt bäst före datum, så jag behöver fylla på i kylskåpet, frysen och skafferiet. Sedan har jag min intervju för mitt National Insurance nummer, sedan blir det direkt till jobbet. Känns så vuxet på något sätt, men som person känner jag mig inte så himelens vuxen. Jag känner mig som en liten plutt som gör vuxna saker, ibland matchar det beteendet, ibland inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0