Kick off meeting

Publicerat klockan: 23:11:18 den 2010-11-26

Ingen helflashig bild kanske, men tänker mig att fler kommer dyka upp i sinom tid...

I onsdags käkade jag frulle med tuppen runt 6 snåret och slog följe med vargen i nattens dimma kring 12, 1. Lång dag med andra ord! Efter jobbet var det direkt in i the mock shop (inte den blekaste om vad det heter på svenska!) där jag och de andra modellerna testade våra outfits samt fick hår och smink fixat. Stört stressigt, men på något väldigt udda vis lyckades jag finna lugnet. Jag tror jag har någon slags inbyggad på/av knapp; när det blir för mycket kopplar jag bort och vice versa.

Vi slussades upp genom en hiss backstage. Hjärtat flippade ur och jag var väldigt nervös. Jag som sällan knallar omkring i skyhöga klackar - gå proffsigt och lugnt framför publik? Rätt som det var, var det över. Min låt kom, jag gick ut, alla skrek, busvisslade, tog bilder och applåderade (shit pommes, vad jag låter självgod nu!). Sen... minns jag ingenting mer. Fokuserade så mycket på att göra allt vi gått igenom att jag glömde bort att vara i nuet. Helt plötsligt var jag tillbaka backstage och fick high fives från vänster till höger. Var det redan över?

Sen, mina damer och herrar, fick jag världens adrenalinrus. Herre jösses och Amalia, vad jag älskar göra saker som jag inte är bekväm med! Adrenalinkicken man får efteråt är värt allt man går igenom för att komma dit!

Taggade ner med några kollegor efteråt på en pub, London-style.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0